asd asd Menu tematyczne - Petycje - 2018 - Urząd Miejski w Grodkowie
Urząd Miejski w Grodkowie

e-mail: um@grodkow.pl
www: bip.grodkow.pl
Data wydruku: 2025-06-27 01:15:35

Petycje

2018

Przedmiot petycji:

Petycja o próbę wdrożenia w Gminie – rozpowszechnionego w Krajach rozwiniętych – Systemu Zarządzania i Monitorowania Energii (skan wniosku + załącznik nr 1 + załącznik nr 2)

Numer petycji:

1/2018

Podmiot wnoszący:

Osoba prawna

Szulc-Efekt sp. z o.o.

Prezes Zarządu: Adam Szulc

Data złożenia:

 13.09.2018 r.

Przebieg postępowania:

odpowiedź: skan odpowiedzi

Informację wytworzył:

Przedmiot petycji:

Petycja w sprawie przeprowadzenia analizy i rozważenia instalacji na budynkach użytkowanych przez Urząd – testowo lub docelowo – systemów fotowoltaicznych polegających na przetwarzaniu z promieniowania światła słonecznego i przekształceniu jej w energię elektryczną a także o przekazanie tekstu petycji do wszystkich podległych publicznych szkół podstawowych (również tzw. Zespołów Szkół) (skan wniosku)

Numer petycji:

2/2018

Podmiot wnoszący:

Brak zgody na udostępnienie danych osobowych

Data złożenia:

 20.08.2018 r.

Przebieg postępowania:

Petycję przekazano do podległych szkół podstawowych za pośrednictwem Gminnego Zarządu Szkół i Przedszkoli w Grodkowie (skan potwierdzenia przesłania).

Odpowiedź: skan odpowiedzi

Informację wytworzył: Anna Zając

Przedmiot petycji:

Petycja o o informację w zakresie postępowań w sprawie zamówień publicznych, w tym elektronizacji zamówień publicznych (skan wniosku)

Numer petycji:

3/2018

Podmiot wnoszący:

Osoba prawna

Szulc-Efekt sp. z o.o.

Prezes Zarządu: Adam Szulc

Data złożenia:

 08.11.2018 r.

Przebieg postępowania:

odpowiedź: skan odpowiedzi

Informację wytworzyła: Iwona Kokowska-Paluch

Przedmiot petycji:

Petycja o zmianę organizacji ruchu i parkowania przy Rynku (skan wniosku)

Numer petycji:

4/2018

Podmiot wnoszący:

Agata Wasilenko_Mikuta

radna Rady Miejskiej w Grodkowie

Data złożenia:

 12.12.2018 r.

Przebieg postępowania:

odpowiedź: skan odpowiedzi

Informację wytworzyła: Justyna Bednarska - Wydział GK

Informacja na temat petycji za 2018 rok

Realizacja obowiązku wynikającego z art. 14 ustawy z dnia11 lipca 2014r. o petycjach (Dz. U. z 2018r. poz. 870)

Lp.

Numer petycji

Wnioskodawca

Przedmiot petycji

Data złożenia

Termin ustawowy

Data odpowiedzi

Informacje o sposobie załatwienia petycji

1

1/2018

Szulc-Efekt sp. z o.o. Warszawa

Petycja dotycząca wdrożenia systemu zarządzania i monitorowania energii.

13.09.18

13.12.18

03.12.18

Udzielono odpowiedzi

2

2/2018

Petycja dotycząca analizy i instalacji systemów fotowoltaicznych.

20.08.18

20.11.18

14.11.18

Udzielono odpowiedzi

3

3/2018

Szulc-Efekt sp. z o.o. Warszawa

Petycja dotycząca możliwości wdrożenia procedur związanych z używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

08.11.18

08.02.19

06.02.19

Udzielono odpowiedzi

4

4/2018

Agata Wasilenko-Mikuta

Radna Rady Miejskiej

Petycja dotycząca zmiany organizacji ruchu i parkowania przy Rynku.

12.12.18

12.03.19

11.01.19

Udzielono odpowiedzi